superior2

Normativa de Galops per competició Territorial

fch xxUs informem que en els propers dies publicarem en aquest mateix canal de comunicació, la normativa que entrarà en funcionament a partir del proper dia 1 de juny de 2014, i que afectarà directament a la competició Territorial i a la exigència de Galops.

Com dèiem, en els propers dies, us informarem amb claredat i deteniment els nivells de Galops que es necessitaren per concursar en les diferents disciplines que integren la Federació Catalana d’Hípica, i que seran d’ús obligatori a partir del dia 1 de juny de 2014.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei