superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Canvis Normatives 2014

la foto 3Després de la realització de l’Assemblea de la Federació Catalana d’Hípica celebrada durant la tarda d’ahir dilluns dia 13 de gener, els assembleistes van aprovar diferents canvis en les Reglamentacions i Normatives d’algunes disciplines com són: Alta Escola, Doma Clàssica, Doma Vaquera, Ponis i TREC.

A continuació us facilitem els enllaços on podreu trobar les modificacions reglamentàries per aquest 2014:

Alta Escola

L’Assemblea va aprovar la nova Normativa que regirà els concursos Territorials d’aquesta disciplina durant el 2014. Aquí trobareu la informació:

Doma Clàssica

La Doma Clàssica presenta alguns canvis importants. Per un cantó, es van aprovar  les Normatives de les Lligues de la Federació Catalana 2014 i la Normativa pels Concursos Territorials de Doma Clàssica 2014.  Aquí trobareu la informació:

També s’han modificat les Reprises Benjamins (40x20) Nivell 1, Reprise AP (40x20) Sense Galops, Reprise 2 (40x20) Nivell 2, Reprise 3A (40x20) Nivell 3. A continuació us deixem un enllaç amb totes les Reprises de 40X20:

Doma Vaquera

L’Assemblea va aprovar la nova Normativa que regirà els concursos Territorials de Doma Vaquera per aquest any 2014. Aquí trobareu la informació:

Ponis

De la disciplina de Ponis, l’Assemblea va aprovar la nova normativa de la Lliga Catalana de Ponis 2014. Aquí trobareu el document específic de la nova reglamentació:

TREC

Aquesta disciplina és de les que més novetats presenta de cara a la temporada 2014. Després de l’aprovació, ja es troben vigents les noves fitxes d’exercicis de la disciplina de TREC. En el següent enllaç podeu consultar les noves fitxes:

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES