superior2

Nou curs de Reciclatge i Seminari per a Jutges d’Enganxes Nacionals

LOGO RFHEEl Comitè Tècnic Nacional de Jutge de la RFHE, amb col.laboració de la Federació Andalusa i sota la coordinació de la Comissió d’Enganxes de la RFHE, convoca un curs d’Actualització de Jutges Nacionals en situació d’activitat.

Aquesta convocatòria està oberta a tots els Jutges d’Enganxes que es trobin en possessió de la LDN d’aquest 2014 i que hagin presentat la sol.licitud que al final d’aquesta nota adjuntarem. Us recordem que el Comitè Nacional Tècnic de Jutges per mantenir la categoria, exigeix a tots els Jutges Nacionals l’assistència a un Seminari d’actualització cada tres anys.

Degut a la limitació de concursos d’aquesta disciplina en tot el territori estatal, el CTNJ, recomana especialment la participació en aquest Seminari a tots els Jutges Nacionals d’Enganxes, i en especial els que no hagin actuat en el darrer any en cap concurs nacional. L’assistència en aquest Seminari comptarà com una actuació i servirà per mantenir la categoria a tots aquells jutges que no hagin realitzat actuacions en els dos darrers anys. Aquest seminari no servirà per recuperar l’activitat els jutges que es trobin en situació de No Activitat.

El curs estarà dirigit per Francisco Remesal, Jutge Nacional d’Enganxes i Cap de Pista Nacional d’Enganxes i tindrà com a Ponent a Miguel Ángel Gutiérrez Camarillo, Jutge Nacional d’Enganxes, Cap de Pista d’Enganxes i Coordinador d’Enganxes de la RFHE, i es realitzarà a les instal.lacions del Club Hípico Quemadales, situat a la localitat sevillana de Salteras, els dies 14, 15 i 16 de febrer. El preu d’aquest Seminari és de 110 euros.

Si voleu més informació podeu descarregar-vos el programa del Seminari en el següent enllaç:

CONVOCATORIA_CURSO_ENGANCHES_2014.pdf

entitat fei fde