superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Nou curs de Reciclatge i Seminari per a Jutges d’Enganxes Nacionals

LOGO RFHEEl Comitè Tècnic Nacional de Jutge de la RFHE, amb col.laboració de la Federació Andalusa i sota la coordinació de la Comissió d’Enganxes de la RFHE, convoca un curs d’Actualització de Jutges Nacionals en situació d’activitat.

Aquesta convocatòria està oberta a tots els Jutges d’Enganxes que es trobin en possessió de la LDN d’aquest 2014 i que hagin presentat la sol.licitud que al final d’aquesta nota adjuntarem. Us recordem que el Comitè Nacional Tècnic de Jutges per mantenir la categoria, exigeix a tots els Jutges Nacionals l’assistència a un Seminari d’actualització cada tres anys.

Degut a la limitació de concursos d’aquesta disciplina en tot el territori estatal, el CTNJ, recomana especialment la participació en aquest Seminari a tots els Jutges Nacionals d’Enganxes, i en especial els que no hagin actuat en el darrer any en cap concurs nacional. L’assistència en aquest Seminari comptarà com una actuació i servirà per mantenir la categoria a tots aquells jutges que no hagin realitzat actuacions en els dos darrers anys. Aquest seminari no servirà per recuperar l’activitat els jutges que es trobin en situació de No Activitat.

El curs estarà dirigit per Francisco Remesal, Jutge Nacional d’Enganxes i Cap de Pista Nacional d’Enganxes i tindrà com a Ponent a Miguel Ángel Gutiérrez Camarillo, Jutge Nacional d’Enganxes, Cap de Pista d’Enganxes i Coordinador d’Enganxes de la RFHE, i es realitzarà a les instal.lacions del Club Hípico Quemadales, situat a la localitat sevillana de Salteras, els dies 14, 15 i 16 de febrer. El preu d’aquest Seminari és de 110 euros.

Si voleu més informació podeu descarregar-vos el programa del Seminari en el següent enllaç:

CONVOCATORIA_CURSO_ENGANCHES_2014.pdf

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES