filet dor

SUBHASTA POLTRES

La primera sessió de Formació amb Pep Marí, tot un èxit!

formació hípica amb Pep Marí, Aula EqüestreEl dilluns vam donar la benvinguda a més de 50 entrenadors i esportistes catalans, que es van desplaçar fins a Barcelona per a participar en la primera sessió de “Preparació Mental per a Entrenadors”.

Aquest ha estat el nostre primer esdeveniment d'Aula Eqüestre. La resposta va ser simplement increïble!  Vam compartir un matí ple d'energia, riures i aprenentatge!

Volem expressar el nostre agraïment a tots els participants, que amb la seva assistència, van enriquir enormement aquesta formació, i per descomptat a Pep Marí, el reconegut psicòleg esportiu que ens va acompanyar i va compartir amb els assistents útils eines per a ajudar al fet que els seus alumnes superin les seves pors.

Vam gaudir moltíssim veient com els participants van intercanviar opinions i experiències amb entrenadors d'altres disciplines. La comunitat eqüestre catalana és realment increïble!

T'ho vas perdre? No et preocupis! Encara queden algunes places lliures per a les pròximes sessions

Apunta't-hi!

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar