filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

SUBHASTA POLTRES

NOTICIES DESTACADES

La primera sessió de Formació amb Pep Marí, tot un èxit!

formació hípica amb Pep Marí, Aula EqüestreEl dilluns vam donar la benvinguda a més de 50 entrenadors i esportistes catalans, que es van desplaçar fins a Barcelona per a participar en la primera sessió de “Preparació Mental per a Entrenadors”.

Aquest ha estat el nostre primer esdeveniment d'Aula Eqüestre. La resposta va ser simplement increïble!  Vam compartir un matí ple d'energia, riures i aprenentatge!

Volem expressar el nostre agraïment a tots els participants, que amb la seva assistència, van enriquir enormement aquesta formació, i per descomptat a Pep Marí, el reconegut psicòleg esportiu que ens va acompanyar i va compartir amb els assistents útils eines per a ajudar al fet que els seus alumnes superin les seves pors.

Vam gaudir moltíssim veient com els participants van intercanviar opinions i experiències amb entrenadors d'altres disciplines. La comunitat eqüestre catalana és realment increïble!

T'ho vas perdre? No et preocupis! Encara queden algunes places lliures per a les pròximes sessions

Apunta't-hi!

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei