filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

lligues fch

NOTICIES DESTACADES

Curs de Preparació Mental per a Entrenadors amb Pep Marí

• Categoría: Notícies Federació

CURS AMB PEP MARI PREPARACIÓ MENTAL PER A ENTRENADORSEstem emocionats de presentar-vos una oportunitat única que no us podeu perdre: el Curs de Preparació Mental per a Entrenadors amb el prestigiós psicóleg esportiu, Pep Marí

Amb aquesta proposta, busquem proporcionar als entrenadors/es els recursos necessaris per satisfer les seves necessitats psicològiques tant en entrenaments com en concursos. La nostra missió és optimitzar el procés de formació dels alumnes, ja que creiem que entrenadors millor preparats es tradueixen en esportistes amb menys conflictes i progressos més ràpids.

Sessions del programa:

• 29 de gener - Aprendre a controlar les emocions: Estratègies per centrar l’atenció i ajudar els alumnes a afrontar les seves pors.
  • 26 de febrer - Aprendre a millorar la motivació: Estratègies d’automotivació i com satisfer les necessitats psicològiques dels alumnes.
  • 18 de març - Aprendre a mantenir la concentració: Tècniques psicològiques per estar centrats i rendir al màxim.

Horari: De 10 a 14 hores, amb un descans de 20 minuts

Lloc: Federació Catalana d'Hípica - Ramba de Guipúscoa, 23 -25, 08018 Barcelona

Inscripcions: Aprofiteu aquesta oportunitat per enriquir la vostra pràctica com a entrenadors. Podeu registrar-vos a través del següent enllaç:

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Sobre Pep Marí:

Pep Marí s'autodefineix com un privilegiat. Viu de la seva passió, la psicologia, i exerceix de cap del departament de Psicologia de l'Esport del Centre d'Alt Rendiment Esportiu de Sant Cugat (Barcelona). És llicenciat en Psicologia i màster en Psicologia de l'Esport per la Universitat Autònoma de Barcelona. Presumeix de treballar amb esportistes i es dedica a divulgar l'aportació de la psicologia al rendiment de les persones. Imparteix xerrades, protagonitza una secció setmanal en un programa de ràdio i publica articles en la premsa esportiva.

Preus:

Sessió individual per a federats FCH: 15€

Sessió individual per a no federats o altres federacions: 35€

Totes les sessions per a federats FCH: 30€

Totes les sessions per a no federats o altres federacions: 100€

Estem emocionats per veure com aquest curs transformarà les vostres habilitats com a entrenadors. No deixeu passar aquesta oportunitat única de créixer professionalment amb un expert reconegut com Pep Marí.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei