filet dor

lligues fch

Curs de Preparació Mental per a Entrenadors amb Pep Marí

• Categoría: Notícies Federació

CURS AMB PEP MARI PREPARACIÓ MENTAL PER A ENTRENADORSEstem emocionats de presentar-vos una oportunitat única que no us podeu perdre: el Curs de Preparació Mental per a Entrenadors amb el prestigiós psicóleg esportiu, Pep Marí

Amb aquesta proposta, busquem proporcionar als entrenadors/es els recursos necessaris per satisfer les seves necessitats psicològiques tant en entrenaments com en concursos. La nostra missió és optimitzar el procés de formació dels alumnes, ja que creiem que entrenadors millor preparats es tradueixen en esportistes amb menys conflictes i progressos més ràpids.

Sessions del programa:

• 29 de gener - Aprendre a controlar les emocions: Estratègies per centrar l’atenció i ajudar els alumnes a afrontar les seves pors.
  • 26 de febrer - Aprendre a millorar la motivació: Estratègies d’automotivació i com satisfer les necessitats psicològiques dels alumnes.
  • 18 de març - Aprendre a mantenir la concentració: Tècniques psicològiques per estar centrats i rendir al màxim.

Horari: De 10 a 14 hores, amb un descans de 20 minuts

Lloc: Federació Catalana d'Hípica - Ramba de Guipúscoa, 23 -25, 08018 Barcelona

Inscripcions: Aprofiteu aquesta oportunitat per enriquir la vostra pràctica com a entrenadors. Podeu registrar-vos a través del següent enllaç:

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Sobre Pep Marí:

Pep Marí s'autodefineix com un privilegiat. Viu de la seva passió, la psicologia, i exerceix de cap del departament de Psicologia de l'Esport del Centre d'Alt Rendiment Esportiu de Sant Cugat (Barcelona). És llicenciat en Psicologia i màster en Psicologia de l'Esport per la Universitat Autònoma de Barcelona. Presumeix de treballar amb esportistes i es dedica a divulgar l'aportació de la psicologia al rendiment de les persones. Imparteix xerrades, protagonitza una secció setmanal en un programa de ràdio i publica articles en la premsa esportiva.

Preus:

Sessió individual per a federats FCH: 15€

Sessió individual per a no federats o altres federacions: 35€

Totes les sessions per a federats FCH: 30€

Totes les sessions per a no federats o altres federacions: 100€

Estem emocionats per veure com aquest curs transformarà les vostres habilitats com a entrenadors. No deixeu passar aquesta oportunitat única de créixer professionalment amb un expert reconegut com Pep Marí.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar
Toggle Bar