appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Aprovats els Campionats d'Espanya 2022

RFHE logoL'Assemblea General de la RFHE celebrada ahir, 21 de desembre, va aprovar els calendari de concursos per a la propera temporada 2022.

Destacar que dels Campionats d'Espanya previstos pel proper any, es celebraran a Catalunya, del 2 al 5 de juny el Campionat d'Espanya de Doma Clàssica Absolut i de Doma Adaptada al Real Club de Polo de Barcelona, i els Campionat Absolut de Raid a Tordera i els Junior i Jovers Genets a Vic, ambdos amb les dates encara a determinar.

A continuació us deixem el document en podreu consultar el llistat aprovat dels Campionats d'Espanya de les diferents disciplines, comitès organitzadors i dates previstes:

pdfCampeonatos_de_Espana_2022_aprobados_por_la_asamblea_general.pdf

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei