appfch2

superior2

Aprovats els Campionats d'Espanya 2022

RFHE logoL'Assemblea General de la RFHE celebrada ahir, 21 de desembre, va aprovar els calendari de concursos per a la propera temporada 2022.

Destacar que dels Campionats d'Espanya previstos pel proper any, es celebraran a Catalunya, del 2 al 5 de juny el Campionat d'Espanya de Doma Clàssica Absolut i de Doma Adaptada al Real Club de Polo de Barcelona, i els Campionat Absolut de Raid a Tordera i els Junior i Jovers Genets a Vic, ambdos amb les dates encara a determinar.

A continuació us deixem el document en podreu consultar el llistat aprovat dels Campionats d'Espanya de les diferents disciplines, comitès organitzadors i dates previstes:

pdfCampeonatos_de_Espana_2022_aprobados_por_la_asamblea_general.pdf

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei