appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Convocada l’Assemblea General Extraordinària

Logo FCH Color bueno pequeñoDe conformitat amb el que disposen els nostres Estatuts i per acord de la Junta Directiva, es convoca l’Assemblea General Extraordinària que se celebrarà virtualment el proper dilluns 17 de gener a le 18:00 h, a través de la plataforma Zoom

L’ORDRE DEL DIA:

1. Obertura de l’Assemblea a càrrec del President de la FCH
  2. Formació de la llista d’assistents.
  3. Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior
  4. Ratificació del Preu de les Llicencies 2022
  5. Aprovació si s'escau, del pressupost de la FCH 2022.
  6. Aprovació si s’escau del Calendari de competicions 2022 i votació de les seus dels Campionats i Finals de Lliga
  7. Modificació Estatuts: canvi de nom de Paraeqüestre a Doma Adaptada
  8. Precs i Preguntes.

Us adjuntem els documents relatius a l’orde del dia per la vostra revisió.  Properament, farem arribar link a tots els assembleistes per poder connectar-vos.

Acta Assemblea 5 juliol 2021  Preus llicencies 2022  Pressupost FCH 2022  Concursos Nacionals 2022 competició territorial 2022.pdf Cto_Cat_i_Finals_Lliga_2022.pdf  Modificació Estatuts FCH

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei