appfch2

superior2

Convocada l’Assemblea General Extraordinària

Logo FCH Color bueno pequeñoDe conformitat amb el que disposen els nostres Estatuts i per acord de la Junta Directiva, es convoca l’Assemblea General Extraordinària que se celebrarà virtualment el proper dilluns 17 de gener a le 18:00 h, a través de la plataforma Zoom

L’ORDRE DEL DIA:

1. Obertura de l’Assemblea a càrrec del President de la FCH
  2. Formació de la llista d’assistents.
  3. Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior
  4. Ratificació del Preu de les Llicencies 2022
  5. Aprovació si s'escau, del pressupost de la FCH 2022.
  6. Aprovació si s’escau del Calendari de competicions 2022 i votació de les seus dels Campionats i Finals de Lliga
  7. Modificació Estatuts: canvi de nom de Paraeqüestre a Doma Adaptada
  8. Precs i Preguntes.

Us adjuntem els documents relatius a l’orde del dia per la vostra revisió.  Properament, farem arribar link a tots els assembleistes per poder connectar-vos.

Acta Assemblea 5 juliol 2021  Preus llicencies 2022  Pressupost FCH 2022  Concursos Nacionals 2022 competició territorial 2022.pdf Cto_Cat_i_Finals_Lliga_2022.pdf  Modificació Estatuts FCH

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei