appfch2

superior2

Obert el termini per a la sol·licitud del calendari 2022

calendario 2022Recordem als Comitès Organitzadors que des del dia 1 de novembre està obert el termini per a la sol·licitud de concursos territorials, Campionats de Catalunya i Finals de Lligues i romandrà obert fins al 1 de desembre.

Així mateix, us recordem que a mes de fe la sol·licitud dels  campionats  per el sistema de gestió,  teniu que enviar la memòria esportiva i el pressupost a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei