superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

"Identificació i moviment d’èquids"

portada idendificacion equinosEl passat dia 14 d'aquest mes el Servei de Prevenció en Salut Animal de la Generalitat de Catalunya va organitzar una sessió informativa sobre la identificació i moviment dels equins. Per a tots aquells que no van poder connectar-se en línia totes les ponències de la jornada ja es poden trobar a la web de RuralCat.

Per a accedir a les ponències heu d'anar a la web de RuralCat, dins de l'apartat Transferència Tecnològica.

Els enllaços són:

Identificació i moviment d’èquids  - Programa de la jornada

Lloc i data: En línia, 14/07/2021

Presentació PowerPoint: Conceptes bàsics de la identificació equina. La gestió dels moviments dels èquids a Catalunya: Documentació sanitària de trasllat i Targeta de moviment equina (TME). El GTR: Activitat telemàtica i estat d’implantació del GTR- Sra. Sandra Corbalán, Sra. Marisa Molleda i Sr. Enric Sarró

Enllaç al vídeo relatiu al GTR Èquids:  https://youtu.be/CPqTp7hIzlY

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei