superior2

"Identificació i moviment d’èquids"

portada idendificacion equinosEl passat dia 14 d'aquest mes el Servei de Prevenció en Salut Animal de la Generalitat de Catalunya va organitzar una sessió informativa sobre la identificació i moviment dels equins. Per a tots aquells que no van poder connectar-se en línia totes les ponències de la jornada ja es poden trobar a la web de RuralCat.

Per a accedir a les ponències heu d'anar a la web de RuralCat, dins de l'apartat Transferència Tecnològica.

Els enllaços són:

Identificació i moviment d’èquids  - Programa de la jornada

Lloc i data: En línia, 14/07/2021

Presentació PowerPoint: Conceptes bàsics de la identificació equina. La gestió dels moviments dels èquids a Catalunya: Documentació sanitària de trasllat i Targeta de moviment equina (TME). El GTR: Activitat telemàtica i estat d’implantació del GTR- Sra. Sandra Corbalán, Sra. Marisa Molleda i Sr. Enric Sarró

Enllaç al vídeo relatiu al GTR Èquids:  https://youtu.be/CPqTp7hIzlY

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei