superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Eleccions representants estaments FCH

URNA 2021La Junta Electoral va decidir dimecres 28 d’abril, que per raons de salut i per facilitar la votació de Representats d’Estaments,  les votacions es podrien fer de forma virtual

(a través d’un sistema de vot contractat a una empresa especialitzada per garantir la identificació, la autenticitat i el secret de vot). Aquesta decisió de la Junta Electoral  no va ser ni arbitraria ni injustificada, sinó que es va pensar en facilitar el vot i en salvaguardar la salut dels electors. Així mateix, comptava amb una base legislativa que la sustentava (especificada a la resolució).

Però avui, 29 d’abril,  després de rebre dos impugnacions reclamant que el vot es fes de forma presencial tal i com preveuen el reglament i calendari electoral aprovats per assemblea de 13 d’abril,  la Junta Electoral ha adoptat l’acord de que les votacions per escollir els nous estaments de la FCH, previstes pel dia 5 de maig de 2021, es facin de forma presencial, a la seu de la FCH, de 8.00 a 15.00 tal i com estava previst al calendari electoral de la FCH.

Us deixem en el document adjunt els candidats a Estaments que caldrà votar el 5 de maig: CANDIDATURES ESTAMENTS

Així mateix podeu llegir la resolució d’avui  contra les impugnacions que ha pres la Junta Electoral, aquí:  RESOLUCIÓ

I us recordem que tota la informació relativa a les eleccions s’actualitza al següent apartat del nostre web:

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei