superior2

Modificació de les mesures sanitàries de 8 d'abril 2021

Logo FCH Color bueno pequeñoPublicada en el DOGC la RESOLUCIÓ SLT/971/2021, de 8 d'abril, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya fins el 19 d’abril

En l'àmbit de l'esport, com s'ha anunciat, aquestes noves mesures no tenen afectació i es manté la possibilitat de realitzar entrenaments i competicions en tot l'àmbit de Catalunya. Els esportistes que hagin d'assistir a les corresponents cites esportives, no estan subjectes al confinament comarcal i poden desplaçar-se acreditant la seva condició mitjançant la inscripció en la prova corresponent o certificat del club o la federació.

Per als desplaçaments podeu portar com a justificant la llicència federativa virtual que us hem enviat o sol·licitar el certificat de llicència a través del banner de la pàgina de la federació:

Els propietaris de cavalls poden acreditar la mobilitat amb un certificat del club conforme el seu cavall està en aquesta instal·lació.

Per si us és d'utilitat, us facilitem de nou un model actualitzat de certificat de mobilitat per esportistes: CERTIFICAT

RESOLUCIÓ SLT/971/2021, 8 d'abril

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei