superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Modificació de les mesures sanitàries de 8 d'abril 2021

Logo FCH Color bueno pequeñoPublicada en el DOGC la RESOLUCIÓ SLT/971/2021, de 8 d'abril, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya fins el 19 d’abril

En l'àmbit de l'esport, com s'ha anunciat, aquestes noves mesures no tenen afectació i es manté la possibilitat de realitzar entrenaments i competicions en tot l'àmbit de Catalunya. Els esportistes que hagin d'assistir a les corresponents cites esportives, no estan subjectes al confinament comarcal i poden desplaçar-se acreditant la seva condició mitjançant la inscripció en la prova corresponent o certificat del club o la federació.

Per als desplaçaments podeu portar com a justificant la llicència federativa virtual que us hem enviat o sol·licitar el certificat de llicència a través del banner de la pàgina de la federació:

Els propietaris de cavalls poden acreditar la mobilitat amb un certificat del club conforme el seu cavall està en aquesta instal·lació.

Per si us és d'utilitat, us facilitem de nou un model actualitzat de certificat de mobilitat per esportistes: CERTIFICAT

RESOLUCIÓ SLT/971/2021, 8 d'abril

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei