superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Suspesa la competició nacional

Logo FCH Color bueno pequeñoLa RFHE, en coordinació amb diferents Comitès Organitzadors, ha decidit com a mesura cautelar la suspensió de tota la competició nacional prevista per al pròxim cap de setmana (26-28 de febrer 2021),

a conseqüència del brot víric infecciós detectat en alguns cavalls participants en la competició internacional de salt d'obstacles que s'ha desenvolupat durant les últimes setmanes en les instal·lacions del Centro Escuela de Saltos CES Valencia, a l'espera dels resultats de les mostres preses a aquests.

Es molt important que tots aquells centres eqüestres que hagin rebut cavalls que hagin competit en el CES València des de l'1 de febrer, segueixen estrictament les següents recomanacions per a evitar la possible propagació del brot víric infecciós:

• Aïllar als cavalls que hagin estat en les citades competicions
  • Aïllar immediatament a qualsevol cavall amb simptomatologia
  • Realitzar als cavalls proves PCR (test ràpid amb resultat en 24h) com a mesura de precaució
  • Comunicar a les autoritats sanitàries qualsevol incidència en aquesta matèria

Una vegada es coneguin oficialment els resultats de les proves analítiques que s'estan realitzant i de l'evolució general de la situació, es valorarà, si fos necessari, l'adopció de noves mesures de protecció sent degudament comunicades.

Comunicat de la RFHE del 23 de febrer 2021

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei