superior2

Noves restriccions a partir de dijous

Logo FCH Color bueno pequeñoPer si és del vostre interès, us adjuntem la resolució de salut publicada avui amb les noves mesures restrictives que afecten a l'esport.

Les noves limitacions a la pràctica esportiva que seran vigents del dia 7 al 17 de gener, inclouen:

- El confinament territorial s'estableix en l'àmbit municipal. En l'àmbit de l'esport, es pot sortir del municipi corresponent per assistir a competició estatal, internacional o professional. Està permès la pràctica esportiva individual a l'aire lliure entre municipis limítrofs.

- La pràctica esportiva a l'aire lliure dins del municipi es limita a grups de fins sis persones (incloent el personal tècnic, en el seu cas).

- Tancament d'equipaments esportius coberts, a excepció de les piscines.

- Obertura de piscines per pràctica individual, amb aforament màxim del 30% i control d'accés. Es permet l'ús de vestidors.

- Obertura d'equipaments esportius descoberts per pràctica individual o en grups de fins a sis persones (incloent el personal tècnic, en el seu cas), amb aforament màxim del 50% i control d'accés. No es permet l'ús de vestidors a excepció dels usuaris de piscines.

- La competició d'àmbit català resta suspesa.

- Està permesa la  celebració de competició estatal, internacional o professional

Nota aclaridora: les instal·lacions que acullen entrenaments o competició de caràcter estatal, internacional o professional no resten subjectes a les limitacions de les noves restriccions.

A continuació podeu consultar el comunicat emès ahir per la UFEC en denúncia de les mesures preses pel govern en l'esport:    NP denuncia 4t tancament

DOGC - resolució SLT/1/2021, de 4 de gener

Esperem que aquesta informació us sigui de servei

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei