superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Noves restriccions a partir de dijous

Logo FCH Color bueno pequeñoPer si és del vostre interès, us adjuntem la resolució de salut publicada avui amb les noves mesures restrictives que afecten a l'esport.

Les noves limitacions a la pràctica esportiva que seran vigents del dia 7 al 17 de gener, inclouen:

- El confinament territorial s'estableix en l'àmbit municipal. En l'àmbit de l'esport, es pot sortir del municipi corresponent per assistir a competició estatal, internacional o professional. Està permès la pràctica esportiva individual a l'aire lliure entre municipis limítrofs.

- La pràctica esportiva a l'aire lliure dins del municipi es limita a grups de fins sis persones (incloent el personal tècnic, en el seu cas).

- Tancament d'equipaments esportius coberts, a excepció de les piscines.

- Obertura de piscines per pràctica individual, amb aforament màxim del 30% i control d'accés. Es permet l'ús de vestidors.

- Obertura d'equipaments esportius descoberts per pràctica individual o en grups de fins a sis persones (incloent el personal tècnic, en el seu cas), amb aforament màxim del 50% i control d'accés. No es permet l'ús de vestidors a excepció dels usuaris de piscines.

- La competició d'àmbit català resta suspesa.

- Està permesa la  celebració de competició estatal, internacional o professional

Nota aclaridora: les instal·lacions que acullen entrenaments o competició de caràcter estatal, internacional o professional no resten subjectes a les limitacions de les noves restriccions.

A continuació podeu consultar el comunicat emès ahir per la UFEC en denúncia de les mesures preses pel govern en l'esport:    NP denuncia 4t tancament

DOGC - resolució SLT/1/2021, de 4 de gener

Esperem que aquesta informació us sigui de servei

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei