superior2

Les federacions i la UFEC presenten la campanya ‘El millor regal’ perquè torni la competició

ufec videoAhi es va llançar  el vídeo de la campanya "El Millor regal", espot que forma part d’una campanya que s’allargarà fins després del Nadal

i amb la qual reclamem a les administracions la tornada a la competició d’àmbit català a partir del 9 de gener després de molts mesos de restriccions, perquè això forma part de l’esport. També es demanen més hores per poder fer entrenaments amb normalitat; i ajuts econòmics directes.

En l'enllaç que us deixem a continuació trobareu la notícia que la UFEC té al seu web:

Complint amb el mandat del Consell Directiu de la UFEC, s’ha enviat sol·licitud d’ajuda extraordinària més sol·licitud d’inici de competició al Govern de la Generalitat ja que s’entén que de cara el 2021 s’ha de poder normalitzar la competició i indemnitzar a les federacions per les pèrdues ocasionades el 2020.

Video "El millor regal"

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei