superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Les federacions i la UFEC presenten la campanya ‘El millor regal’ perquè torni la competició

ufec videoAhi es va llançar  el vídeo de la campanya "El Millor regal", espot que forma part d’una campanya que s’allargarà fins després del Nadal

i amb la qual reclamem a les administracions la tornada a la competició d’àmbit català a partir del 9 de gener després de molts mesos de restriccions, perquè això forma part de l’esport. També es demanen més hores per poder fer entrenaments amb normalitat; i ajuts econòmics directes.

En l'enllaç que us deixem a continuació trobareu la notícia que la UFEC té al seu web:

Complint amb el mandat del Consell Directiu de la UFEC, s’ha enviat sol·licitud d’ajuda extraordinària més sol·licitud d’inici de competició al Govern de la Generalitat ja que s’entén que de cara el 2021 s’ha de poder normalitzar la competició i indemnitzar a les federacions per les pèrdues ocasionades el 2020.

Video "El millor regal"

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei