superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Marco Fusté nou director de salts de la FEI

Marco Fuste CSIO18Marco Fusté, ha estat elegit per la Federació Eqüestre Internacional com a nou director de Departament de Salt d'Obstacles de la FEI en substitució de l'irlandès John P. Roche.

L'àmplia experiència de Marco en totes les tasques que són pròpies d'aquesta figura directiva, director de salts de la RFHE fins al dia d’avui, així com el contacte continu que ha tingut amb la FEI en els últims 15 anys li ha permès superar amb èxit el procés de selecció de la Federació Internacional.

Moltes felicitats!

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei