superior2

Marco Fusté nou director de salts de la FEI

Marco Fuste CSIO18Marco Fusté, ha estat elegit per la Federació Eqüestre Internacional com a nou director de Departament de Salt d'Obstacles de la FEI en substitució de l'irlandès John P. Roche.

L'àmplia experiència de Marco en totes les tasques que són pròpies d'aquesta figura directiva, director de salts de la RFHE fins al dia d’avui, així com el contacte continu que ha tingut amb la FEI en els últims 15 anys li ha permès superar amb èxit el procés de selecció de la Federació Internacional.

Moltes felicitats!

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei