superior2

Subvenció per a entitats gestores d'instal·lacions esportives

Subvencion 30 novConcessió d’ajuts extraordinaris i d’emergència per fer front a la suspensió de l’obertura al públic de les instal·lacions esportives a Catalunya com a conseqüència de la crisi sanitària, econòmica i social de la COVID-19

MOLT IMPORTANT:  El termini de presentació de sol·licituds és des de dilluns 30 de novembre a les 12h fins a divendres 4 de desembre a les 23.59h.

ESPORCAT - Informació subvenció

Guia per al tràmit de de presentació de la sol·licitud de subvenció

DOGC - Resolució PRE/3046/2020 de 25 de novembre

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei