superior2

Darrers dies per sol·licitar concursos per al 2021

calendario 2021 1 725x1024Recordem als Comitès Organitzadors el termini per a la sol·licitud de campionats de Catalunya i finals de lligues es el 1 de desembre, mentre que les sol·licituds per concursos territorials finalitzarà el dia 15 de desembre.

Alhora us recordem que juntament amb la sol·licitud dels campionats és obligatori adjuntar la memòria esportiva. En cas de no fer-ho aquesta sol·licitud no es tindrà en compte.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei