superior2

Cavalquem junts per no deixar a ningú enrere

recapte alimentsMalauradament, la Covid -19 ha deixat a milers de famílies en una situació de precarietat laboral i per tant de precarietat alimentària.

Setmana darrera de setmana el nombre de persones que sol·liciten l’ajut al Banc d’Aliments creix de forma alarmant.  Ens trobem en una situació d’emergència social de primer nivell.

Aquest any degut a la pandèmia del Coronavirus, el recapte d’aliments físicament als supermercats i a través de diverses entitats es reduirà notablement, per aquest motiu s’ha posat també en marxa una campanya virtual de donacions econòmiques.  Amb aquests diners, la Federació comprarà aliments i garantirà la distribució i logística necessària per arribar al major nombre possible de persones a tot Catalunya.

Creiem que des de la FCH hem d’aportar el nostre granet de sorra. Ajuda’ns a fer-ho possible i fes una aportació. Per petita que sigui.  Un euro pot ser un kg de menjar.  Entre tots volem aconseguir 25 tones.

Des de la FCH volem donar tots els fons recaptats dels nostres federats al Banc d’aliments. El nostre objectiu és arribar als 25.000 € = 25 Tones, i en el cas de no completar l’objectiu la Federació Catalana d’Hípica aportarà la diferència.

Fes la teva aportació al banner d'inici de la nostra web

Ara més que mai hem de cavalcar junts per no deixar a ningú enrere.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei