superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Cavalquem junts per no deixar a ningú enrere

recapte alimentsMalauradament, la Covid -19 ha deixat a milers de famílies en una situació de precarietat laboral i per tant de precarietat alimentària.

Setmana darrera de setmana el nombre de persones que sol·liciten l’ajut al Banc d’Aliments creix de forma alarmant.  Ens trobem en una situació d’emergència social de primer nivell.

Aquest any degut a la pandèmia del Coronavirus, el recapte d’aliments físicament als supermercats i a través de diverses entitats es reduirà notablement, per aquest motiu s’ha posat també en marxa una campanya virtual de donacions econòmiques.  Amb aquests diners, la Federació comprarà aliments i garantirà la distribució i logística necessària per arribar al major nombre possible de persones a tot Catalunya.

Creiem que des de la FCH hem d’aportar el nostre granet de sorra. Ajuda’ns a fer-ho possible i fes una aportació. Per petita que sigui.  Un euro pot ser un kg de menjar.  Entre tots volem aconseguir 25 tones.

Des de la FCH volem donar tots els fons recaptats dels nostres federats al Banc d’aliments. El nostre objectiu és arribar als 25.000 € = 25 Tones, i en el cas de no completar l’objectiu la Federació Catalana d’Hípica aportarà la diferència.

Fes la teva aportació al banner d'inici de la nostra web

Ara més que mai hem de cavalcar junts per no deixar a ningú enrere.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei