superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Concentració en defensa de L'Esport - servei essencial

NoetQuedisParatLa UFEC ha convocat una concentració el proper dimecres, 11de novembre, a les 13h, a la Pl. Sant Jaume de Barcelona, per llegir el Manifest en defensa de l'Esport.

Federacions, clubs, empreses, gestors d’instal·lacions, l’esport universitari i els col·legis professionals fan una crida a concentrar-se en una acció en la qual es llegirà un manifest per reivindicar que l’esport incideix directament en la millora de la salut, en l’educació i la formació, en la inclusió social. El sector té un pes econòmic en el PIB català del 2,1%. L’impacte de la pandèmia està sent demolidor i posa en perill d’extinció moltes entitats. A més, l’esport a Catalunya és segur, ho demostren les baixes xifres de contagis (només el 0,28% a tot l’estat), i s’està privant a la població d’accedir a la salut, doncs l’activitat física repercuteix directament en tenir un sistema immunològic més fort davant malalties com la COVID-19.

No et quedis parat, l'Esport et necessita! T'hi esperem!!

foto1  foto2 foto3 foto4

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde

BANER BA ca

DONAR

Donarem tots els fons recaptats al Banc d'Aliments per a l'adquisició d'aliments per a persones en situació de precarietat alimentària.
L'objectiu és arribar entre tots a poder subministrar 25 Tones d'aliments.