superior2

Nota informativa - FAQs

sgeafLa Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) ha elaborat un resum de preguntes freqüents (FAQS) de les restriccions vigents a partir d'avui 30 d’octubre al sector esportiu

Per a la vostra informació, us copiem el text de la pregunta que pot ser d'interés per els propietaris de cavall, ja que permet anar a la hípica per fer les tasques de manteniment necessari per a la salut dels èquids.   Entenem que amb aquest paper i acreditant que es té un cavall estabulat a la hípica  (us deixem a continuació model de certificat) no hi haurà problema per anar-hi. Al final de la notícia podeu consultar el resum complet on també trobareu aclariment sobre l'entrenament que poden dur a terme els esportistes professionals, AR, AN o bé tots aquells que es preparin per competició nacional i internacional.  En aquest cas, haureu de demanar un certificat acreditatiu a la Federació enviant un email a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.) .

"Quina activitat està permesa a les Instal·lacions per a la pràctica esportiva amb animals i hípiques?

Poden desenvolupar-se tasques d’alimentació i el manteniment bàsic de la salut dels animals. En el cas dels cavalls, poden rebre l’atenció i el moviment necessari a càrrec del personal habitual de manteniment de les instal·lacions esportives i dels genets professionals, sempre que sigui viable. En cas que l’estructura del club no permeti assolir la feina esmentada per part del personal habitual, poden fer aquesta tasca els propietaris dels animals"

FAQs - novembre 2020
 Certificat propietari

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei