superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Nota informativa - FAQs

sgeafLa Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) ha elaborat un resum de preguntes freqüents (FAQS) de les restriccions vigents a partir d'avui 30 d’octubre al sector esportiu

Per a la vostra informació, us copiem el text de la pregunta que pot ser d'interés per els propietaris de cavall, ja que permet anar a la hípica per fer les tasques de manteniment necessari per a la salut dels èquids.   Entenem que amb aquest paper i acreditant que es té un cavall estabulat a la hípica  (us deixem a continuació model de certificat) no hi haurà problema per anar-hi. Al final de la notícia podeu consultar el resum complet on també trobareu aclariment sobre l'entrenament que poden dur a terme els esportistes professionals, AR, AN o bé tots aquells que es preparin per competició nacional i internacional.  En aquest cas, haureu de demanar un certificat acreditatiu a la Federació enviant un email a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.) .

"Quina activitat està permesa a les Instal·lacions per a la pràctica esportiva amb animals i hípiques?

Poden desenvolupar-se tasques d’alimentació i el manteniment bàsic de la salut dels animals. En el cas dels cavalls, poden rebre l’atenció i el moviment necessari a càrrec del personal habitual de manteniment de les instal·lacions esportives i dels genets professionals, sempre que sigui viable. En cas que l’estructura del club no permeti assolir la feina esmentada per part del personal habitual, poden fer aquesta tasca els propietaris dels animals"

FAQs - novembre 2020
 Certificat propietari

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei