superior2

Certificat esportista nacional

Logo FCH Color buenoD’acord amb la Resolució SLT/2700/2020 de 29 d’Octubre, per la qual es prorroguen i modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de Covid-19 a Catalunya, i de conformitat amb el que es disposa en l'article 2.2 i 9.3 i 4 de l’esmentada Resolució:

3.- “Se suspèn l’obertura al públic de les instal·lacions i els equipaments esportius, a excepció dels centres de tecnificació i rendiment esportius, tant de titularitat pública com privada, així com de les instal·lacions i equipaments esportius que hagin d’acollir entrenaments i competició professional, estatal i internacional”.

4.- S’estableix l’ajornament de totes les competicions esportives previstes per ser realitzades a Catalunya durant el període de vigència d’aquesta Resolució, a excepció de les competicions oficials d’àmbit estatal, internacional i professionals que s’han de celebrar sense assistència de públic.

Per tant, tots aquells genets i amazones amb llicència nacional i que estan entrenant-se per participar en una competició nacional o internacional, podran demanar a la Federació o al seu Club, un certificat que ho acrediti.  Caldrà acreditar documentalment el tenir la llicència nacional al dia i haver formalitzat la inscripció a l’esmentada competició. Així mateix s'ha d'especificar el club on s'entrena i l'horari.

Podeu enviar la vostra sol.licitud a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Per a la resta de federats i propietaris de cavall, estem esperant el Certificat de la Secretaria General d'Esports que autoritzi els trasllats a les hípiques pel manteniment i munta dels cavalls.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei