superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Certificat esportista nacional

Logo FCH Color buenoD’acord amb la Resolució SLT/2700/2020 de 29 d’Octubre, per la qual es prorroguen i modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de Covid-19 a Catalunya, i de conformitat amb el que es disposa en l'article 2.2 i 9.3 i 4 de l’esmentada Resolució:

3.- “Se suspèn l’obertura al públic de les instal·lacions i els equipaments esportius, a excepció dels centres de tecnificació i rendiment esportius, tant de titularitat pública com privada, així com de les instal·lacions i equipaments esportius que hagin d’acollir entrenaments i competició professional, estatal i internacional”.

4.- S’estableix l’ajornament de totes les competicions esportives previstes per ser realitzades a Catalunya durant el període de vigència d’aquesta Resolució, a excepció de les competicions oficials d’àmbit estatal, internacional i professionals que s’han de celebrar sense assistència de públic.

Per tant, tots aquells genets i amazones amb llicència nacional i que estan entrenant-se per participar en una competició nacional o internacional, podran demanar a la Federació o al seu Club, un certificat que ho acrediti.  Caldrà acreditar documentalment el tenir la llicència nacional al dia i haver formalitzat la inscripció a l’esmentada competició. Així mateix s'ha d'especificar el club on s'entrena i l'horari.

Podeu enviar la vostra sol.licitud a: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Per a la resta de federats i propietaris de cavall, estem esperant el Certificat de la Secretaria General d'Esports que autoritzi els trasllats a les hípiques pel manteniment i munta dels cavalls.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei