superior2

Novetats sobre l'aturada de la competició

DOGCAmb data d'avui s'ha publicat al DOGC la Resolució SLT/2546/2020 per la qual s'adopten noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

Com ja us hem informat aquesta resolució estableix l'ajornament durant 15 dies de la competició esportiva no professional d'àmbit català. Aquesta mesura afecta a les competicions del nostre calendari de competicions però, no afecta a les competicions d'àmbit nacional (campionats d'Espanya o altres proves de circuits nacionals) ni internacionals (FEI).

L'activitat lúdica, classes, entrenaments es poden continuar celebrant sense cap altra limitació que l'aforament de les instal·lacions.

S'ha establert un límit d'aforament del 50% de la capacitat de la instal·lació (es poden utilitzar la totalitat de pistes i espais esportius sempre complint amb l'aforament màxim assenyalat) i caldrà establir un sistema de control d'accés. El sistema de control d'accés pot ser tant manual com automatitzat. Tots aquells clubs o instal·lacions que no disposin d'un sistema de control d'accés i no estiguin supervisats hauran de romandre tancats.

Aquestes mesures són efectives des d'avui mateix, 16 d'octubre de 2020, per la qual cosa us preguem que prengueu totes les mesures necessàries a les vostres instal·lacions per al compliment i aplicació de les mateixes.

Us recordem que les activitats permeses s'han de realitzar complint el protocol aprovat per la Secretaria General de l'Activitat Física i de l'Esport.  https://www.federacio-catalana-hipica.cat/images/disciplines/Noticies_Fede/PROTOCOL_HIPICA_UFEC_SGE_DEFINITIU_v3.pdf

entitat fei fde