superior2

Aturada la competició a Catalunya

ufec1L'Esport català aturarà 15 dies la competició per ajudar a contenir els brots de #covid19. La Federació Catalana d'Hípica, posposa per tant, tota la competició oficial, territorial i social a Catalunya, a partir del proper cap de setmana, i durant 15 dies.

Després del RD que es publicarà properament, ampliarem la informació. A continuació us adjuntem el comunicat oficial de Unió de Federacions Esportives de Catalunya

COMUNICAT UFEC

entitat fei fde