superior2

Celebrada l'Assemblea General Ordinària

Logo FCH Color bueno pequeñoTal com estava previst, ahir dilluns 14 de setembre es va celebrar, virtualment, a les 18 h. l'Assemblea General Ordinària.

El nostre president Emilio Zegrí Boada va ser l'encarregat d'obrir l'assemblea. Respectant l'ordre dels punts del dia es va aprovar el tancament de l'auditoria 2019 així com la memòria esportiva 2019. Posteriorment es va informar els club de com està afectant la situació actual a causa del Covid 19, especialment pel que fa la competició.

entitat fei fde