superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Celebrada l'Assemblea General Ordinària

Logo FCH Color bueno pequeñoTal com estava previst, ahir dilluns 14 de setembre es va celebrar, virtualment, a les 18 h. l'Assemblea General Ordinària.

El nostre president Emilio Zegrí Boada va ser l'encarregat d'obrir l'assemblea. Respectant l'ordre dels punts del dia es va aprovar el tancament de l'auditoria 2019 així com la memòria esportiva 2019. Posteriorment es va informar els club de com està afectant la situació actual a causa del Covid 19, especialment pel que fa la competició.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES