superior2

Campionats d'Espanya 2020

Campeonato España Ponis Doma 2019 09A la junta directiva de la RFHE celebrada ahir, es van acordar noves dates per a alguns dels Campionats d'Espanya 2020 que s'han vist afectats per la crisi del Covid 19, així com la reobertura del termini per a la presentació de noves candidatures de Campionats d'Espanya

1. D'una banda, es van acordar les següents dates amb les organitzacions d'aquests Campionats d'Espanya:
  • Campionat d’Espanya Menors Salts: CES València, 9-12 octubre
  • Campionat d’Espanya Ponis: Amtuna CECyL Segòvia, 24-30 agost
  1. D'una altra, en relació amb els Campionats de Raid, Enganxes, Equitació de Treball i TREC es va acordar obrir un nou període de 15 dies (fins al 5 de juny) per a la sol·licitud d'organitzacions i dates per a la seva concessió. A aquests efectes tindran prioritat les organitzacions adjudicatàries inicialment dels Campionats en el cas que decideixin mantenir la seva organització durant l'any 2020.

entitat fei fde