superior2

Informació econòmica per als Clubs

sgeEl Departament d'Empresa de la Generalitat ha creat un nou servei d'atenció digital per informar de les mesures econòmiques per fer front al COVID-19.

A més de la informació del Departament d'Empresa, la Secretaria General de l'Esport i l'Activitat Física ens ha facilitat la traducció realitzada pel Consell Català d'Esport de les mesures de caràcter extraordinari davant la situació de crisi sanitària ocasionada per COVID- 19 que afectin el sector esportiu, publicades en els diferents RDL del Govern de l'Estat, i recollides pel Consell Superior d'Esports (CSD).

Gerard Martí Figueras Albà, Secretari General d'Esports, ha dirigit un escrit als Clubs Esportius per conèixer l'abast de les conseqüències econòmiques que les mesures excepcionals adoptades pel Covid 19 tindran en el sector esportiu de Catalunya.

Escrit SGEiAF a Clubs Esportius  Traducció mesures RDL - CSD  Atenció digital mesures economiques

entitat fei fde