superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Informació econòmica per als Clubs

sgeEl Departament d'Empresa de la Generalitat ha creat un nou servei d'atenció digital per informar de les mesures econòmiques per fer front al COVID-19.

A més de la informació del Departament d'Empresa, la Secretaria General de l'Esport i l'Activitat Física ens ha facilitat la traducció realitzada pel Consell Català d'Esport de les mesures de caràcter extraordinari davant la situació de crisi sanitària ocasionada per COVID- 19 que afectin el sector esportiu, publicades en els diferents RDL del Govern de l'Estat, i recollides pel Consell Superior d'Esports (CSD).

Gerard Martí Figueras Albà, Secretari General d'Esports, ha dirigit un escrit als Clubs Esportius per conèixer l'abast de les conseqüències econòmiques que les mesures excepcionals adoptades pel Covid 19 tindran en el sector esportiu de Catalunya.

Escrit SGEiAF a Clubs Esportius  Traducció mesures RDL - CSD  Atenció digital mesures economiques

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES