superior2

Ajornats els Jocs Olímpics de Tokyo

tokyo 2020 olympics logoAhir el Comitè Olímpic Internacional i el Govern del Japó van anunciar oficialment l'ajornament dels Jocs Olimpics de Tokyo 2020 que estaven previstos per a aquest estiu.

L'acord assolit estableix l'ajornament d'un any, barrejant-se les dates del 23 de juliol al 8 d'agost de 2021.

L'equip Espanyol de Doma Clàssica i dos genets individuals de Salt i Concurs Complet, representaran a Espanya en aquest jocs. El cap de pista espanyol, Santiago Varela, serà l'encarregat de dissenyar a Tokyo els recorreguts de salt.

entitat fei fde