superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Ajornats els Jocs Olímpics de Tokyo

tokyo 2020 olympics logoAhir el Comitè Olímpic Internacional i el Govern del Japó van anunciar oficialment l'ajornament dels Jocs Olimpics de Tokyo 2020 que estaven previstos per a aquest estiu.

L'acord assolit estableix l'ajornament d'un any, barrejant-se les dates del 23 de juliol al 8 d'agost de 2021.

L'equip Espanyol de Doma Clàssica i dos genets individuals de Salt i Concurs Complet, representaran a Espanya en aquest jocs. El cap de pista espanyol, Santiago Varela, serà l'encarregat de dissenyar a Tokyo els recorreguts de salt.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES