superior2

La FCH premi “Millor Gestió Federativa” a la Festa de L’Esport Català

Premio gestion federativaAquest dimarts, 14 de gener, s’ha celebrat la 23º Festa de l’Esport Català, a Caixa Fòrum de Barcelona, on la nostra Federació va rebre el premi a la” Millor Gestió Federativa”.

La Festa de l’Esport Català va néixer el 1996 de la mà de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i del diari SPORT. És una festa de lliurament de premis al reconeixement d’esportistes i entitats esportives catalanes. Una cita anual on assisteixen els millors esportistes i clubs catalans de l’any, i personalitats de l’esport, la cultura, la política i la societat catalana.

L’acte, presentat pel periodista de TV3, Bernat Soler, va atorgar a la Federació Catalana d’Hípica el premi a la Millor Gestió Federativa.  El premi va ser recollit pel nostre president, Emilio Zegrí,  i lliurat pel president de la UFEC,  Gerard Esteve i el Secretari General de l’Esport, Gerard Figueras.

Un reconeixement que sense dubte ens omple de satisfacció.

Altres premiats de la Gala han estat  Ona Carbonell i els germans Marc i Àlex Márquez que han rebut els premis com a millors esportistes de la temporada, el Club Natació Sabadell com a millor equip; Sergi Bruguera, com a millor entrenador; i Carles Puyol com a llegendari.

A continuació us copiem l'enllaç on trobareu el video del moment de l'entrega del premi:

entitat fei fde