superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

La FCH premi “Millor Gestió Federativa” a la Festa de L’Esport Català

Premio gestion federativaAquest dimarts, 14 de gener, s’ha celebrat la 23º Festa de l’Esport Català, a Caixa Fòrum de Barcelona, on la nostra Federació va rebre el premi a la” Millor Gestió Federativa”.

La Festa de l’Esport Català va néixer el 1996 de la mà de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i del diari SPORT. És una festa de lliurament de premis al reconeixement d’esportistes i entitats esportives catalanes. Una cita anual on assisteixen els millors esportistes i clubs catalans de l’any, i personalitats de l’esport, la cultura, la política i la societat catalana.

L’acte, presentat pel periodista de TV3, Bernat Soler, va atorgar a la Federació Catalana d’Hípica el premi a la Millor Gestió Federativa.  El premi va ser recollit pel nostre president, Emilio Zegrí,  i lliurat pel president de la UFEC,  Gerard Esteve i el Secretari General de l’Esport, Gerard Figueras.

Un reconeixement que sense dubte ens omple de satisfacció.

Altres premiats de la Gala han estat  Ona Carbonell i els germans Marc i Àlex Márquez que han rebut els premis com a millors esportistes de la temporada, el Club Natació Sabadell com a millor equip; Sergi Bruguera, com a millor entrenador; i Carles Puyol com a llegendari.

A continuació us copiem l'enllaç on trobareu el video del moment de l'entrega del premi:

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES