superior2

Nova Gestió de la Traçabilitat Equina

Triptico transpEl GTR d'èquids ha entrat en funcionament, per aquest motiu, el DARP convoca una reunió, avui dia 10 de desembre de 17:00 a 19:30 a la aula 4 de la Facultat de Veterinària de la UAB, per explicar les noves obligacions dels titulars envers la traçabilitat i les noves eines de gestió.

Els temes que es tractaran, a part d’un petit repàs de la correcta identificació, seran:

Noves obligacions dels titulars d’explotacions equines envers la traçabilitat dels èquids:

1. Obligatorietat d’expedició de documentació sanitària de trasllat per al moviment d’èquids dins de Catalunya.
  •            - Necessitat de tenir enregistrats tots els èquids presents a l’explotació a les bases de dades oficials.
  •            - Obligatorietat de comunicar tots els moviments d’èquids de l’explotació, tant de sortida com d’entrada.
  1. Noves eines de gestió envers la traçabilitat equina.
  •              - GTR
  •              - TME