superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Nova Gestió de la Traçabilitat Equina

Triptico transpEl GTR d'èquids ha entrat en funcionament, per aquest motiu, el DARP convoca una reunió, avui dia 10 de desembre de 17:00 a 19:30 a la aula 4 de la Facultat de Veterinària de la UAB, per explicar les noves obligacions dels titulars envers la traçabilitat i les noves eines de gestió.

Els temes que es tractaran, a part d’un petit repàs de la correcta identificació, seran:

Noves obligacions dels titulars d’explotacions equines envers la traçabilitat dels èquids:

1. Obligatorietat d’expedició de documentació sanitària de trasllat per al moviment d’èquids dins de Catalunya.
  •            - Necessitat de tenir enregistrats tots els èquids presents a l’explotació a les bases de dades oficials.
  •            - Obligatorietat de comunicar tots els moviments d’èquids de l’explotació, tant de sortida com d’entrada.
  1. Noves eines de gestió envers la traçabilitat equina.
  •              - GTR
  •              - TME

Tríptic informatiu

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES