superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Diumenge finalitza el termini de sol·licitud de concursos territorials 2019

calendario cat2019El termini per a sol·licitar concursos territorials de totes les disciplines, a través del sistema de gestió de la FCH, finalitza el 2 de desembre.

Els concursos i proves sol.licitades fins aquesta data, s'aprovaran posteriorment a l'Assemblea que es celebrarà el proper dia 18 de desembre, a les 18.30. Si hi ha sol.licituds posteriors, s'haurà de demanar permís als comitès organitzadors afectats.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES