superior2

Diumenge finalitza el termini de sol·licitud de concursos territorials 2019

calendario cat2019El termini per a sol·licitar concursos territorials de totes les disciplines, a través del sistema de gestió de la FCH, finalitza el 2 de desembre.

Els concursos i proves sol.licitades fins aquesta data, s'aprovaran posteriorment a l'Assemblea que es celebrarà el proper dia 18 de desembre, a les 18.30. Si hi ha sol.licituds posteriors, s'haurà de demanar permís als comitès organitzadors afectats.

entitat fei fde