superior2

Campanya Llicències 2020

CARNET 2020

Per a la renovació de les llicències, la Federació posa a la disposició dels seus federats la possibilitat de domiciliar els pagaments i facilitar així el seu tràmit.

Fins el proper 15 de desembre es podrà domiciliar les llicències per a la temporada 2020.

A més podeu veure els vostres galops i l'historial de les llicències.

Per poder entrar en aquest espai, cada federat té un USUARI i una CONTRASENYA. En qualsevol moment es podrà sol·licitar al sistema un recordatori de la contrasenya (es rep per email un link per introduir una nova contrasenya).

Per anar al Equushome premeu aquí

Disposeu de un videotutorial que us explica tot el procés aquí

També si no recordem ni l'usuari ni la contrasenya hem habilitat un sistema de recuperació via formulari. La resposta es rep en l'e-mail del federat, indicant-li quin usuari té i afegint un link perquè pugui introduir una nova contrasenya.

Amb aquest sistema, tots aquells federats que no hagin proporcionat un email a la Federació, podran sol·licitar les claus d'accés emplenant el formulari següent: FORMULARI

Si malgrat la seva comoditat, no voleu utilitzar la domiciliació bancària, us recordem que a partir del 15 de desembre podreu renovar i/o donar d'alta les llicències a través de la pagina web i efectuant el pagament amb targeta de crèdit. Aquest sistema resulta ser el més ràpid  i econòmic, ja que no comporta les comissions de les transferències. Us animem a utilitzar-ho ja que ens facilita moltíssim el nostre treball.

També podeu vindre a la Federació, on acceptem tant efectiu com targetes de crèdit.

entitat fei fde