• bg1
  • bg3
  • bg4

Poni Club Catalunya es prepara per acollir la final de la Lliga de Poni Games

P4020231La Associació Esportiva Poni Club Catalunya és l'encarregada d'organitzar la final de la Lliga Catalana de Poni Games 2017, que tindrà lloc durant aquest cap de setmana a Sant Just Desvern

Les categories oficials seran: Menys 8, menys 10, menys 12, menys 14, menys 17 i Open per parelles seran les corresponents a menys 14, menys 17 i Open.

Depenent de les categories els participants hauran de realitzar 8 o 10 jocs. Els equips de menys 8, menys 10 i menys 12 participaran en els jocs de 2 Tasses, 2 Banderes, 2 Ampolles, 5 Banderes, 5 Tasses, Cartró., Eslàlom i Carter, mentre que els corresponents a menys 14, menys 17 i Open seran, Espasa, Cartó, litter, Globus, 5 tasses, 2 tasses, Marxes, 2 Ampolles, Pujar i Baixar i 5 Banderes.

Com àrbitre acudirà Marie Follet, Daniel Sala serà el cap de pista i Noëlle Graig actuarà d'interventor a la pista d'escalfament. La FCH ha nomenat com el seu representant en aquesta ocasió a Carlos Gaya.