Arrenca el Campionat d'Espanya de menors de doma

Campeonato España Doma 2018 MenoresA partir d'aquesta tarda, amb la inspecció veterinària d'infantils i juvenils, comença el Campionat d'Espanya de Doma Clàssica de Menors 2018.

Com en anys anteriors el Centro Ecuestre Castilla y Leon (CECYL) és la seu escollida per celebrar-se el campionat, enguany es donaran cita 162 participants de diferents comunitats autònomes. Les proves es desenvoluparan al llarg de tota la setmana finalitzant el diumenge con les  finals individuals de totes les categories.

La delegació catalana estarà formada per nou equips, vuit participaran representant a la Federació i un al Club Esportiu Lauro Aguiló. A títol individual 42 participants catalans prendran part per aconseguir alguna medalla.

En aquesta edició el equip de jutges estarà presidit per Juan Carlos Campos i Aranzazu Flores assistirà com a representat de la RFHE.

Molta sort a tots!

Horaris provisionals