Comunicat interessats Campionat Espanya DC Menors

30705609 2091235810890572 7924513435048180785 nTots els genets interessats en formar equips FCH i rebre els ajuts de la federació per assistir al Campionat d'Espanya de Menors que tindrà lloc durant el proper mes de setembre a Segòvia:

Hauran de comunicar a través de correu electrònic el seu interès d'assistir al campionat, amb còpia de les classificacions obtingudes, segons la norma publicada d'haver aconseguit dues classificacions mínimes de 65% i talla de roba per a l'equipació de la FCH (polo i caçadora), a les següents adreces electròniques: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i còpia a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.