Cap de setmana de doma clàssica al C.A.V.A

Entrega-grupo-domingoF77T6093-minEls passats 28 i 29 de juliol va tenir lloc a les instal·lacions de CAVA Horse un CDN2 * + Copa ANCCE en què el sol i la calor van ser els grans protagonistes.

Els jutges que van acudir a l'esdeveniment van ser Miguel Jordá, Mª José Vignau, Carlos Gracia, Meritxell Agramunt i Carlos Martínez, mentre que David Mèrida va acudir com a delegat federatiu.

En la jornada de diumenge i per als més joves, els poltres de 4 anys, els resultats van ser els següents: en tercer lloc, es posicionava NELSON BCN muntat per Pere Marquès i una mitjana de 69,000%. El segon lloc va ser per UDO VANT WILBROEK i Pau Bel (70,200%) i la primera posició l'aconseguia SENI URANIO II muntat per Jesús Moreno i una mitjana final de 71,000%.

Seguint amb els poltres de 5 anys, TAROT LA DEVESA muntat per Marc Vila es feia amb la tercera posició amb una mitjana de 71,600% mentre que el segon lloc va ser per NAPOLEON LXXXIV i Laura Rocabert (72,000%). Finalment la primera posició va ser per JAGUAR CAL i José Raga amb una mitjana de 72,800%.

En la prova de 6 anys va participar amb una espectacular mitjana final de 77,400% el poltre castany BOLEK muntat pel genet català Marçal Sabé.

FREESTYLER amb Raul Pinteño aconseguien la segona posició en la prova de 7 anys (66,029%) mentre que el primer lloc requeia sobre GENERAL (72,943 &) muntat per l'amazona de Vila Equus Natzaret Gallego.

Sandra Alonso & MR BEAN LA CAMPANA obtenien una mitjana de 68,194%.

En la prova de Clàssica 2 el primer lloc va ser per l'amazona Aroa Mazuelos muntant a FADEO DOMINO (66,131%) seguits d'Ana Gutiérrez amb Viçoso (65,179%) i Clara Cuffi amb a RAION SOL (63,810%).

A la Sant Jordi barallaven per el primer lloc Júlia Torrallardona & DO WISLOW (67,402%) i Isabel Brugada amb ARCHIDUQUE (64,461%) sent finalment la guanyadora de la mateixa Júlia Torrallardona.

Primer lloc per a José Manuel Caballero i POINT TO POINT (64,706%) a la Intermèdia I, seguits de Diana Ostariz i OFENDIDO XXX (63,971%) i Martí Frigola & ASLAN (62,069%).

En les categories de menors, en Young Riders, Anna Kovshova muntant a FURST HENRY es feien amb el segon lloc i una mitjana de 65,490% mentre que el primer lloc va ser per a Maria Dahl amb VOLSTRUPGAARD ​​CASSIOPEIA i un 70,294%.

En la categoria de Ponis B van competir Arnau Ortinz amb BRIANMAY (68,912%), mentre que la prova d'Alevins va quedar de la següent manera: primer lloc per Elsa Bosch & ROMEO (72,794%), seguits de Martina Guiu amb ZONNEWEIDE HELLIOS (70,441% ) i tercera posició per a Matina Díaz i JOHN LENNON (70,196%).

En la prova dels més petits, els Benjamins, els resultats van ser els següents: en segon lloc i una mitjana final de 65,467% trobem a Elsa Manzano & MAGISTRAL de JANAS i en primer lloc Veronica Fruits muntant a AIRESDEANDALUCÍA BRANDY (68,400%).

Seguint amb Infantils, en tercera posició trobem a l'amazona mallorquina Carmen Walinski amb la seva nova adquisició SIR STANLEY que aconseguien una mitjana de 63,810%. Segons estaven Carla Ugena & FURST FLANAGAN (66,131%) i el primer lloc va ser per Maria Martínez & PAINTED BLACK (66,310%).

En la categoria de Juvenils 0 * la primera posició va ser per l'amazona Clara Campasol muntant a DESTINO (68,141%), seguits de Lourdes Aulet i AFORTUNADO EO II (67,756%). La tercera posició va recaure sobre Astrid Calavera muntant a EL DORADO S (66,538%).

Sofia del Olmo muntant a SOPHIENHOFS MAROON aconseguien una mitjana final de 67,793% en la categoria de Ponis Individual.

La prova de Juvenils va ser amb diferència la que més participació va tenir, sent un total de 15 participants. Finalment aconseguia fer-se amb la prova l'amazona Raquel Bailón muntant a DON INTEGRAL (68,137%), seguits de Júlia Álvarez i OHARA (67,451%) i Joan Llargués & ATILA D'AMTUNA (67,157%).

Giovanni Torrens i EURO BOY es coronaven a la Kür Juvenils amb una puntuació de 68,375% seguits de Jessica Castro amb AGILITY (64,167%).

En la prova gran de la jornada i per tancar el dia, Diego Martínez del Moral muntant a FOR OLYMPIC GAMES ens delectaven amb la Kür GP U25 ballant amb la música que anys enrere va usar en competició seu entrenador Víctor Álvarez amb CURIÓS JLE.

Des del CAVA agrair enormement la participació de tots els genets, l'assistència de tots els pares, mossos i amics, i el bon treball de l'equip de jutges i delegat federatiu.

Font: C.A.V.A