Celebrat a Vidreres un concurs nacional de Doma Clàssica

vidreres junio julioEl cap de setmana passat el Club Hípic Vidreres va celebrar un concurs nacional de doma 2 *, puntuable per a la copa ANCCE

El concurs es va desenvolupar durant dos dies. Dotze proves es van disputar el dissabte i una més diumenge. Pel que fa als cavalls joves "On Fire" d'Aroa Mazuelos va ser superior als dos dies a l'altre participant de la prova "Jugueton de Cris" d'Ivan Iglesias. El PRE "Seni Alazan" i Marc Vila van ser els millors dels cinc binomis que van participar en 5 anys, mentre que "High Five" de Lucas Elias ho era en 6 anys. En 7 anys "Gideon KH" de Jose Raga va guanyar el dissabte i "Gigi" de Cristina Wagemans va fer el mateix diumenge.

Martina Guiu amb "Zonneweide Hellios", Xenia Sires amb "Oxford" i Clara Campasol amb "Destino" van ser les guanyadores d'Alevins Equips, Infantils Equips i Juvenils 0E Equips respectivament, proves celebrades dissabte. Berta Serra amb "Albert V.H. Hazepad "va ser l'únic binomi que va realitzar la reprise de Benjamins tant dissabte com diumenge. La Clàssica 1 va ser per a Jose Manuel Lucena muntant a "Zephyre" i Adriana Barort amb "Tulipan” van realitzar la Rider 2A els dos dies de concurs. La Sant Jordi prova més important de la primera jornada la millor puntuació va ser per a Marc Amat i "Armas Celindo" que va repetir triomf al dia següent a la Intermèdia I

Ja el diumenge el públic va poder gaudir de vuit proves mes les de cavalls joves. Martina Guiu va obtenir la millor puntuació en Alevins Indidual, Joan Fornes amb "Lara de Gathemo" l'aconseguia en Infantils Individual i Clara Campasol va repetir primera posició tal com va fer dissabte, però en aquesta ocasió en Juvenils 0E Individual. Un únic participant en la Sant Jordi d'aquesta jornada que va ser el binomi format per Ferran Serra i "Blues". Jose Manuel Lucena va guanyar en aquest segon dia de concurs la Clàssica 2.