Quatre concursos tindran lloc al West Fork

West Fok 30 junioL'hípica West Fork de Reus celebrarà el dissabte 30, quatre concursos nocturns, Alta Escola, Doma Vaquera i Doma clàssica de 0 * i 1 *

En Alta Escola es celebraran les proves de Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenils, Cavalls Joves, Nivell Mitjà, Intermedi i Avançat. Les proves seran jutjades per Socorro Blas i Barbara Regas.

Debutants, Alevins Promoció, Alevins, Infantils, Cavalls Iniciats, Intermitja 1, Intermèdia 2 i Cavalls domats seran les proves del concurs de Doma Vaquera que tindrà com a jurat a Dominique Grillot que actuarà com a president i Mercè Colobran de vocal.

Pel que fa al doble concurs de Doma Clàssica es celebraran les proves que formen part del 0 *, AP prèvia, AP i les represes 1, 2, 3 i 4, així com les de l'1 * que corresponen a preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Benjamins, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi. El jurat estarà format per Socorro Blas com a president acompanyada de Dominique Grillot i Jordi Pontes com a vocals.

Com a representant de la Federació Leonor Brozgol estarà present en totes les competicions, assumint les tasques de delegat federatiu.