Selecció dels Equips Espanyols de Doma Clàssica de Menors, Poni-Ch-J-YR-U25

12 31 d7813 juan manuel munoz diaz esp fuego pre largeLa RFHE ja ha donat a conèixer la llista de convocats per als Equips Espanyols que participaran en les competicions de Doma Clàssica de Menors que estan previstes per a aquest estiu, al mateix temps ha emès un comunicat sobre la categoria U25

Formant part de cada un dels equips està  preseleccionat algun representant de la Federació Catalana d'Hípica,  per a les categories de Pony, Children, Junior, Young Rider.

Pel que fa a la categoria U25, el Comitè Nacional de Selecció ha obert un termini extraordinari fins a la data d'inscripcions definitives del Campionat d'Europa  (pendent encara d'establir per la FEI), perquè els genets participants en el recentment celebrat Màsters U25 que no hagin aconseguit la seva plaça, accedeixin a competicions internacionals a l'estranger, i aconsegueixin resultats addicionals en aquesta categoria , valorant aquests resultats.

La participació espanyola està prevista en:

• Campionat d' Europa Doma Menors Ch-J-YR Fontainebleau (FRA), Julio 9-15
  • Campionat d' Europa Doma Poni Bishop B (UK), agosto 7-12
  • CDIO U25 Aachen (GER), del 17 al 22 de julio 2018.
  • Campionat d'Europa Doma U25 Roosendaal (NED), agosto 13-17*

Seleccions internacionals DC menors,  Poni-Ch-J-YR