Pepe Raga es va imposar al Gran Premi Especial amb “Dark Jazz”

Pepe Raga montando a Dark Jazz RCPB 27 mayoVa concloure el CDN3 * disputat a la pista olímpica del Reial Club de Polo de Barcelona amb la victòria del genet del RCPB, Pepe Raga, muntant a “Dark Jazz” a la prova reina de l'esdeveniment.

En el concurs, que va comptar amb la participació de setanta binomis, van despuntar així mateix José Manuel Lucena amb “Waldeck”, guanyadors en la Intermèdia I, mentre la Intermèdia B va ser per Paloma Parga amb “Ullastre XV” que ja s'havia imposat en la Intermèdia A de la jornada prèvia.

La Clàssica 2 va ser per a Olaia Aguilar amb “Exposition-Boy”, que així mateix venia de guanyar la Clàssica.

Doblet també de Mireia Jané amb “Suliman du Cinoble” que va guanyar la Sant Jordi Joves Genets Individual, després d'imposar-se Sant Jordi Joves Genets, mentre el genet del Polo, Felipe Montoya, amb “Original 's SB, Reial Meyes”, guanyava la Juvenils Individual, havent-se imposat ja en Juvenils Equips.

Astrid Calvera i “El Dorado S” van guanyar Juvenils 0 * Individual i Claudia Ferreiro, amb “Darla”, va ser la millor en Infantils Individual.

Rider 3 va ser per Cristina Roselló, muntant a “Tango CXXI”.

En les finals de cavalls joves no hi va haver sorpreses i van vèncer novament els guanyadors de la jornada inaugural: Álvaro Gómez amb “Jumeaux”, en 4 anys; Agustí Elías amb “Màxim BCN”, en 5 anys; Marçal Sabe amb “Bolek”, en 6 anys, i Celine Milton, muntant a “Global”, va ser la millor en 7 anys.

Dissabte, primer dia del concurs, el líder indiscutible va ser Juan Francisco Lecina. Amb “Vetusto JVI” es va imposar en el Gran Premi, guanyant amb “Merlin Aran” la Sant Jordi.

Font: RCPB

Fotos: Celeste Ribo