Doma Clàssica a Barcelona, Girona i Tarragona

1evaL'Escola Pony Club Granja, Club Hípic Omega i Club Hípic QMT, acolliran durant aquest cap de setmana concursos de doma territorials de diferents categories.

En Olèrdola, on té les seves instal·lacions L'Escola Pony Club Granja tindrà lloc un triple concurs CDT0*, CDT1* i CPEDT0 *, on se celebraran totes les proves corresponents a les categories dels concursos, mes tots els graus corresponents al concurs Paraeqüestre . El jurat per als tres concursos estarà compost per Meritxell Agramunt com a president, Mònica Carbonell com a vocal i Manuel Ortiz com a representant de la FCH.

Al Club Hípic Omega de Girona es celebraran les proves que formen part d'un 0 * que són AP prèvia, AP i les represes 1, 2, 3 i 4. Meritxell Pontes serà el president del jurat, Lluís Fabregat, Jordi Pontes I Montserrat Gispert seran els vocals, mentre que com a representant de la FCH assistirà Anna Madroñal.

Finalment, a la comarca de Tarragona, concretament al QMT de Reus se celebraran les sis proves corresponents a un 0 *, mes preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Benjamins, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils equips, Clàssica 1 i Sant Jordi, que són les corresponents al concurs 1 *. El jurat per a tots dos concursos estarà presidit per Barbara Regas, com a vocals acudiran Ariadna Diez i Clare Benmayor, Nadine Thomas assumirà les tasques de delegat federatiu.