Doma Clàssica a Girona

aiguavivaEl Club Esportiu Aiguaviva Hípic celebrarà l'1 de maig amb  quatre concursos de doma categories 0 *, 1 *, paraeqüestre i per últim un ponis..

Durant la jornada es celebraran les proves corresponents al 0 * que són AP prèvia, AP i les represes 1, 2, 3 i 4, més les onze proves que formen part de l'1 *, preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Benjamins , Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi. En el concurs paraeqüeste hi haurà proves per tots els graus i per a totes les categories en el de ponis.

Els vocals que formaran part del jurat seran Albert Massuet, Meritxell Pontes i Clare Benmayor. Carlos Gracia actuarà de president i Meritxell Agramunt de delegat federatiu.