Doma Clàssica a Barcelona i Girona

Connemara Can VilaDues dobles concursos territorials de doma clàssica, categories 0 * i 1 *, tindran lloc aquest cap de setmana a Catalunya, concretament a la Hípica Can Vila i al Connemara Pony Club.

En els CDT0 * es disputaran les proves AP prèvia, AP i les reprises 1, 2, 3 i 4, mentre que les proves que formen part dels 1 * són les corresponents a preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, més les de Benjamins, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi.

El jurat a l'hípica Can Vila estarà format per Paquita Kriens com a president, Bàrbara Regàs, Manuel Ortiz, Oscar Vives, Meritxell Pontes i Monica Carbonell com a vocals. Meritxell Agramunt assumirà les tasques de delegat federatiu.

Carlos Gracia presidirà el jurat dels concursos que es celebraran al Connemara, acompanyat per Dominique Grillot i Albert Massuet que actuaran com a vocals. La FCH ha nomenat com el seu representant en aquests concursos a Socorro Blas.