• bg
  • bg4
  • bg5

Catorze equips catalans es desplacen al Campionat d'Espanya DC Menors

Esp.menoresTot està a punt al Centro Ecuestre Castilla y Leon (CECYL), per començar el Campionat d'Espanya de Doma Clàssica Menors 2017.

Amb la inspecció veterinària d'infantils i juvenils dimarts a la tarda es donarà per iniciat el campionat que es prolongarà fins al diumenge 10. En aquesta edició estan matriculats 198 participants de setze comunitats autònomes. La representació catalana estarà formada per set equips pertanyents a la federació i altres tants a clubs catalans, sent en total  53 amazones/genets que també prendran part a títol individual lluitant per les medalles.

Un equip de vint-i-quatre jutges nacionals i internacionals, presidits per Juan Carlos Campos, serà l'encarregat de jutjar les diferents proves. Com a cap de comissaris en aquesta ocasió es desplaçarà a Segòvia Maria Auxiliadora Carrión. Federico del Valle assistirà com a delegat veterinari, mentre que Aránzazu Flores assumirà les tasques de representant de la RFHE.

Molta sort a tots!

Planing proves