• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Celebrat el concurs d'estiu al CAVA

image009Ha finalitzat un any més el Concurs Nacional de dues estrelles més Copa ANCCE d'Estiu del C.A.V.A.

Gran ambient i dues jornades disputades sota un sol radiant que va acompanyar cada sortida a pista dels al voltant de 100 binomis que van participar al concurs en les diferents categories:

En Poltres de 4 anys la victòria va ser per a JOSE ANTONIO TORRES muntant a CATADOR X (67,000%) a la Final, ex aequo al costat de KHARMA VG muntada per LAURA CAMPOS, acabant segons MARC AMAT a lloms de KANAKA VG (65.400%).

El pòdium dels 5 anys va acabar sent de nou per MARÇAL SABE muntant a BOLEK amb una molt bona mitjana de 77,200% en primer lloc. Segons van ser LAURA CAMPOS, que va repetir medalla aquesta vegada amb LATINO JAV, que a més va ser el millor classificat d'aquesta prova a la Copa ANCCE. Finalment, MARIONA AULET i DONSCHA van quedar terceres (65.200%).

La prova de Poltres de 6 anys va comptar amb cavalls de força qualitat, sent guanyadors de la mateixa CRISTINA WAGEMANS muntant a GIGI (74,000%), a una dècima de ROMERO DE TRUJILLO muntat per TEIA HERNÁNDEZ (73,900%) que van ser segons en la prova i campions de la Copa ANCCE de la mateixa. Van completar aquest podi MARIA DE LES MERCÈS GONZÁLEZ i l'exemplar de la Yeguada Senillosa, SENI PLATERO (73,000%), segon classificat a la Copa ANCCE.

Finalment, la prova de 7 anys va comptar amb tres participants que es van repartir les medalles en el següent ordre: MARC VILA muntant a EL PASSO (72,512%) guanyador de la prova, FOBIES i MAGÍ MATEU (70,426%) en segon lloc i tancant la classificació CARLA BENITO amb FERRARI (65,674%).

Finalitzades les proves del matí, van donar començament les categories d'adults, començant per la Clàssica, una de les proves amb més participació, que de nou va tornar a ser clara vencedora PALOMA PARGA, portant-se la prova amb EDGAR WALLACE i un merescut 70,147% en una prova brillant. LORD IN MOTION sota les mateixes mans de Paloma va aconseguir la segona posició amb un 68,578%. VERÓNICA RIERA i ERATO D es van emportar el bronze d'aquesta Clàssica 2 amb un 67,598%.

Parlant ara de la Intermèdia I, van ser guanyadors per segona vegada JOSE MANUEL LUCENA i un talentós WALDECK fregant el 70, amb una mitjana de 69,430%.

La plata també va ser repetida del dia anterior per OLAIA AGUILAR muntat a DIO DOMINGO (67,675%) i el bronze de la Sant Jordi el van obtenir ARCHIDUQUE i ISABEL BRUGADA (65,044%).

Per als binomis que van córrer de nou la Sant Jordi aquest diumenge, ens trobem amb JACOBO MARTÍNEZ i BABY GOLD com a guanyadors (67,105%). Van finalitzar segons i campions de la Copa ANCCE d'aquest nivell, l'exemplar de la Yeguada Varona, ILUSTRE LXIII  de MARC AMAT. Així mateix, tercers de la prova i segons a la Copa ANCCE van ser SANDRA ALONSO i JOCOSO LA CAMPANA (66,316%).

Comencem el menors amb la prova de Joves Genets, amb algunes cares noves dins de la categoria les quals podrem veure en el proper Campionat d'Espanya.

Van ser guanyadors de la prova dels ja coneguts RED DIAMOND i la seva amazona MARIA IGUALADOR en una reprise sense errors i amb habilitat per afrontar cada exercici, especialment la part de galop, que es va merèixer una nota de 69,474%

SOFIA ARGELICH muntant a SON SALIERI (67,061%) i DIEGO MARTÍNEZ a lloms de FOR OLIMPIC GAMES (66,404%) van completar el trio de campions.

Juvenils va ser una altra prova concorreguda, amb molts binomis que també veurem a Segòvia d'aquí a dos mesos.

El binomi del C.A.V.A. d'origen extremeny, format per JUAN JOSÉ GONZÁLEZ i DENKSPORT es va dur l'or muntant una bonica prova, harmoniosa i fluida, obtenint així un 68,728%. Darrere van quedar AMELIA URREA amb DO VIVALDI (65,702%) i EURO BOY muntat per GIOVANNI TORRENS (64,982%). Guanyadors de la Copa ANCCE van ser Doblón VI i el seu inseparable BLANCA MELLADO amb un total de 65.596% com a mitjana de tots dos dies.

Juvenils 0 * va tenir un guanyador absolut, i va ser SERGIO MORÓN muntant a FARHAM L, aconseguint un 70,333%. Binomi entrenat per Lauro Aguiló, amb una expectativa de futur que apunta a ser llarga.

El segon lloc va ser per ANNA SOSPEDRA amb EMBAJADOR JLE (67,333 %%), sent el tercer lloc per LOURDES AULET i AFORTUNADO EO II (66,500%).

La Copa ANCCE de categoria Juvenils 0 * va quedar en mans del cavall de Yeguada Escala, EMBAJADOR JLE i ANNA SOSPEDRA, i en segon lloc LOURDES AULET.

En els Infantils també es va destil·lar molta qualitat de binomis, ponis i cavalls van ser protagonistes d'una prova discutida. Van finalitzar primers per segona vegada en aquest cap de setmana, LUCÍA BARDAJI a lloms de BOO (68,073%). JESSICA CASTRO muntant a AGILITY (67,656%) en segon lloc i tercera posició per CARMEN WALINSKI i DER KLEINE PRINZ 4 (67,146%). Va ser guanyadora de la Copa ANCCE d'Infantils MARINA CABALLERO costat de CARIÑOSO CCXXIII (66,458%).

Un esglaó més avall ens trobem la categoria d'Alevins, la qual va finalitzar amb un podi format per MILENA MORAL i CAVA NEFYDD SAMSOON (70,588%) liderant la classificació, seguida per menys d'una dècima per SOFIA DEL OLMO muntant a SOPHIENHOFS MAROON (70,490% ). Tancant amb ITZIAR ALONSO a lloms d'HAPPY FEET LA CAMPANA (67,696%) en tercer lloc.

Guanyadora de la Copa ANCCE categoria Aleví, va ser AINHOA GONZÁLEZ amb ALMONTEÑ MSUAY amb una mitjana final de 66,989%.

Finalment, però no menys important, van sortir els Benjamins i Ponis A.

En la primera d'aquestes categories van córrer Ixone Lacunza amb FILEMONA IMAGINE i Arnau Ortiz muntant a CAMPANILLA LA CAMPANA. La guanyadora va ser Ixone, amazona del C.A.V.A. que es va imposar amb un 69.040% en una prova molt correcta, i Arnau en segon lloc amb un 67.778%.

En Ponis A comptem amb una sola participant; Itiziar Alonso muntant a FOSTERHOUSES D'ARTAGNON, que va obtenir el segon dia una 63,400%

Agrair com sempre al nostre equip pel seu gran treball. Apista, per ser com sempre un exemple d'eficàcia i bon fer a la secretaria de concurs, i a la nostra plantilla de jutges per ser justos en cada nota.

Així ens acomiadem un any més amb les ganes i la il·lusió reforçades per a la següent cita al C.A.V.A.!

C70A2478

Sub galleries