Doma Clàssica a Barcelona i Girona

12-31-d7813-juan-manuel-munoz-diaz-esp-fuego-pre largeAquest cap de setmana les instal·lacions del CAVA a Sat Marti Vell acolliran un doble concurs de Doma Clàssica Territorial 0 * i 1 * i el Hipiclub Internacional de Gavà un altre de categoria 0 *.

En els dos clubs es disputaran les proves corresponents a la categoria 0 * que són AP Prèvia, AP, reprise 1, 2, 3 i 4. En el CAVA es podrà participar a més en un CDT1 * amb un total d'onze proves oficials, preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Benjamins, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi.

El Jurat del Hipiclub Internacional estarà format per Paquita Kriens com a president, Bàrbara Regas i Monica Carbonell com a vocals, i Socorro Blas serà la representant de la FCH. A Sant Marti Vell el president del jurat serà Marta Condeminas, acompanyada d'Oscar Vives com a vocal i de Carlos Gracia com a delegat federatiu.