"Eddieni BCN" i "Vetusto JVI" Medalles d'Or en el Campionat d'Espanya de Cavalls Joves

cesVa finalitzar el diumenge al CES València el Campionat d'Espanya de Cavalls Joves 2016 amb dues medalles d'or per  la representació catalana

Juan Lecina y Vetusto"Eddieni BCN", el KWPN d'Agustí Elies, no va tenir diumenge el seu millor dia, tot i que ha estat el clar dominador de la prova de 7 anys, marcant la diferència amb els altres participants per la seva gran qualitat.Agusti Elias y Eddiene

En 8 i 9 anys el triomf va ser per al PRE "Vetusto JVI", muntat per Juan Lecina que va finalitzar amb una puntuació de 73,25, dues dècimes més del que ha estat el seu gran rival, Antonio Verdejo amb "Show Time".

La pista coberta del CES va ser l'escenari triat per  la proclamació dels campions, una decisió molt encertada donada l'espectacular tempesta que va descarregar just en el moment de la imposició de medalles. Un gran nombre d'inscrits han participat en aquest Campionat 2016 on s'ha pogut gaudir d'un gran nivell.

Moltes Felicitats!