Celebrat un CDT1 * al Club Hípic Vidreres.

CDT VidrerasTal com estava previst el dissabte 23 el Club Hípic Vidreres va inicia  l'any amb un CDT1 *, disputant-se un total de sis proves.

A la preliminar de 5 anys Alba Mazuelos muntant a "G Miss United" va aconseguir una puntuació mitjana de 72,000%. Alevins Equips, va ser la prova amb major nombre de participació, la victòria va ser per  Irene Corona amb "Wendy" amb una puntuació de 67,312%, la segona posició va ser per Claudia Font amb "John Lennon" (66,882%) i la tercera plaça la va ocupar Gisela Fernández amb "Nala IX" (64,070%). Daniela Álvarez amb "Oxford" i Antonio Fraguas amb "Volkert" van participar a la prova Infantils Equips aconseguint unes puntuacions de 67,389% i 60,056% respectivament.

Laia Perich muntant a "Diavolo AM" amb una puntuació de 65,048% va ser la guanyadora a Juvenils 0 * Equips, seguida per Andrea Méndez amb "Lord Malcom" amb una puntuació de 63,143% i de Laia Foradada muntant a "Be One" amb una puntuació de 62,667%, segona i tercera respectivament.

La prova  Clàssica 1 va ser per  Joan Dalmau amb "Victor" (58,577%) seguit d'Isabel Castello amb "Lina" (54,512%). Bàrbara Ostergren muntant a "Real Meyer", va ser l'única participant  a Reprise Sant Jordi, obtenint una puntuació final de 64,561%.