• bg1
  • bg4
  • bg5

Celebrat amb èxit el Raid de Sant Bartomeu

rai bartomeu 2018Dissabte 29 es van celebrar les tres curses que formaven part de la 3a edició del Raid de Sant Bartomeu Grau.

La cursa més concorreguda va ser la de VC-40 en la que més d'una desena de binomis van completar les dues fases en una mica més de tres hores. El més ràpid en creuar la línia d'arribada va ser Jordi Muntasell Lopez muntant a "Vasallo JM 75%" que va trigar tres hores, vuit minuts i 31 segons, seguit de Guillem Guzman amb "Tahara de Dubai" (03:10:23)i d’Ignasi Casas Vaque amb “Bithynia Leachii” (03:10:35)

Agda Muixi Crusellas i "Akiha el Obeian" va ser l'únic binomi que va finalitzar en menys de cinc hores la carrera del VC -60, amb una velocitat mitjana de 12,423 km / h.

Tres amazones van ser les primeres a finalitzar les quatre fases del 0 *. Julia Marti Grifell amb "Likara d'Arsol" (6:05:35), Laia Soria Piñol amb "Frare" (6:10:35) i Alba Medina Altarriba (6:20:06).