• bg1
  • bg4
  • bg5

Or per equips i individual, al Campionat d’Europa de Raid Junior

Cto-Europa-2018El Campionat d’Europa de Raid 2018 en categoria Junior que s’ha disputat a Parc Natural Migliarino a San Rossore, a Pisa, Itàlia, ha estat un gran èxit per les nostres amazones.

L’equip Estatal ha guanyat una nova medalla d’Or en el FEI MEYDAN Endurance Championship de Júniors i Joves Genets celebrat a Pisa, Itàlia.
El conjunt format per Raquel Costa Codina amb Túnez Cost; Bruna Pujols Aumatell amb Ulkiem Kelenn; Martina Codina Sala Planell amb Cs Rogelia; ha aconseguit la medalla d’or mostrant així una nova generació de futurs campions.

Amés, Raquel Costa i Túnez Cost de La Vall, van aconseguir medalla d’Or amb un impressionant esprint al Campionat d’Europa de Júniors i Joves Genets 2018.

Els propietaris Josep Costa, Jaume Puntí i Francesc Capdevila, han estat clau en la fase d’entrenament i preparació dels cavalls.

El Ripollès resident a Vic Ignasi Casas com a Seleccionador Nacional va destacar que “l’equip és una família. Tenim sort perquè degut a que vivim molt a prop podem treballar junts cada dia. La resistència és una filosofia de vida i les noies son molt treballadores. Aquest, és el tercer equip consecutiu de medalla d’or en el Campionat Continental, el resultat és degut a la importància del Raid a tot l’Estat, principalment a la Comarca. La Raquel, la nostra medalla d’or individual va ser extraordinària i va mantenir la calma fins al final”.
Les primeres paraules de l’amazona al creuar la meta en primera posició: “ No m’ho puc creure, és com un somni fet realitat. He fet tot el possible, confiant en la meva euga. Túnez Cost va néixer a casa, així que hem crescut juntes. El meu equip és la meva família i ens ho passem molt bé!”.

Enhorabona Campiones!!

Cto-Europa-2018