• bg1
  • bg4
  • bg5

Arriba el XIX Raid del Collsacabra

35052786 1022603481250353 5205795452775038976 oLa localitat osonenca de Cantonigròs acollirà, aquest dissabte 4, una nova edició del Raid de Collsacabra que tindrà un total de tres categories i que correspondran al 0*, VC-60 i VC-40.

La competició s’iniciarà  amb la sortida de la prova corresponent el 0*, una competició que estarà dividida en quatre fases. A la primera, els participants recorreran un total de 22 quilòmetres, seguida d’una segona de 20, una tercera, novament, de 22 i la darrera que serà de 20 quilòmetres, per recórrer a la finalització de la categoria un total de 84 quilòmetres.

A la finalització de les sortides del 0*, es durà a terme el VC-60 que tindrà un total de 3 fases. Finalment, el Raid de Collsacabra es tancarà amb el VC-40, que tindrà un total de dues fases amb una primera de 22 i una segona de 20 quilòmetres.

El jurat de camp estarà format per Joan Cano com president i Jordi Nogue com vocal. El president de la comissió veterinària serà Eduard Gascón assistit per Divina Esmoris. En aquesta ocasió la FCH ha nomenat com al seu representant a Javier Uriarte.